سفارش تولید محتوا

با گسترش اینترنت و سایت های فعال توی اون تولید محتوا به دغدغه اصلی مدیران وب سایت ها تبدیل شده گروه ایده پردازش با ارائه خدمات تولید محتوا در تمام زمینه ها می تواند محوایی بهینه و سئو شده برای کسب و کار شما تولید کند برای سفارش تولید محتوا با ما تماس بگیرید .

تعریف تولید محتوا

برای اینکه تولید محتوا رو براتون بهتر تعریف کنیم و به قول جا بندازیم براتون یه مثالی میزنیم ، یک وب سایت فروش آنلاین ویلا و یا فروش هر محصول دیگه رو در نظر بگیرید که فقط برای کسب و کار خودشون اقدام به طراحی ویلا می کنند ، خب یکی از پارامتر های اصلی گوگل آپدیت و به روز بودن سایت یا پویا بودن و کیفیت محتوای شماست ، با این توضیحات اینجا دو تا مشکل داریم :

  • محصولات شما هر چقدرم که گسترده و زیاد باشن بالاخره تموم میشه و عملا آپدیت شدن غیر ممکن میشه
  • در توضیحات محصول دست شما برای توضیحات زیاد و محتوای سئو شده بسته ست .

در اینجا با تولید محتوا می تونیم این معضلات رو حل کنیم و به اون شکلی که میخوایم محتوا رو بنویسیم به علاوه می توانیم با کمی خلاقیت در کلمات و تحقیق در شاخه های مرتبط با کسب و کار کاربران جدید را جذب کنیم .

سفارش تولید محتوای سئو شده برای گوگل
سفارش تولید محتوای سئو شده برای گوگل

برای درک بهتر تولید محتوا مطلب زیر رو ببینید :

آموزش تولید محتوای سئو شده

تولید محتوا به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور های سایت شماست ، علاوه بر گوگل تولید محتوای مناسب باعث جذب کاربران جدید و حفظ کاربران قدیمی شما خواهد شد ، در ایده پردازش تمام اصول نگارش و سئو در یک محتوا رعایت خواهد شد ، نکاتی مانند لینک سازی خارجی و داخلی ، تگ های h1 , h2 و… و تمام قوانین مربوط به سئو در تولید محتوا رعایت خواهد شد .

تعرفه سفارش تولید محتوا در ایده پردازش

برای بازدهی بهتر و بالاتر تولید محتوای وب سایت بصورت دوره ای پذیرفته خواهد شد . هزینه تولید محتوا براساس رقابتی که در کلمات کلید خواهد بود متفاوت خواهد بود ما در اکثر محتواهایمان از 700 کلمه و بیشتر استفاده خواهیم کرد و موضوعات را از جنبه های مختلف بررسی خواهیم کرد تا محتوایی کامل تر داشته باشیم .

هزینه ی تولید محتوا ماهیانه حداقل یک میلیون تومان خواهد بود توجه داشته باشید این قیمت بر اساس محتوای سایت شما و تعداد محتواهای تولید شده در روز متفاوت خواهد بود برای اطلاعا بیشتر می توانید با شماره 09129212308 تماس بگیرید .

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوا به موارد بسیاری بستگی دارد که آن ها را بیان می کینم :

1 – تالیفی بودن محتوا

2 – تعداد کلمات محتوا

3 – حجم سفارش شما

4 – و در مواردی رقابتی بودن در کلمات

همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید ، قطعا ما با آشنایی با کسب و کار شما می توانیم راه های مختلفی را برای موفقیت شما پیشنهاد بدهیم و شما می توانید از تجربیات ایده پردازش استفاده کنید .

هزینه تولید محتوای سایت

 

مزایای سفارش تولید محتوا  :

افزایش رتبه در گوگل

حفظ مشتریان فعلی

پیدا کردن مشتریان جدید

پویا بودن سایت (آپدیت)

افزایش ارزش سایت

افزایش اعتماد مشتریان و کاربران به سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.